Popis pracovních postupů

Mytí automobilu

- základní mytí:

Zásadou ručního mytí u automobilů je důkladné nanesení aktivního rozpouštěče nečistot na suchý a znečištěný lak automobilu a to tak, aby působil  a rozpustil nečistoty na povrchu po dobu cca 3 minut. Následné tlakové opláchnutí srazí z laku automobilu většinu nečistot, tak, že při  mytí a to houbou nebo koštětem,  nevzniká hrubé tření a tím i možnost poškrábaní povrchu  zbytkem nečistot. 

Po důkladném namydlení teplou vodou s šamponem následuje konečný tlakový oplach  karoserie,  všech rámů, pantů, blatníků a prahů a  je možné  přidat mokrý vosk na konzervaci laku.

Poté  se povrch setře stěrkou a vysuší švédkou utěrkou.

 

Nejčastější chyba je právě nedostatečné předmytí a po té drhnutí zbylé špíny, která není vidět na mokrého povrchu  automobilu ( a to kartáči např. v myčkách u benzínových pump  a nebo doma  jen s volně tekoucí vodou z hadice a poctivě přitlačenou houbou).

 

- rychlomytí:

Ošetření laku

1. rozleštění laku:

- čistící modelína ( cleaner clay )

- broušení 3M Trizact

- broušení a rozleštění laků

2. voskování

Čištění interiéru

- na sucho:

- na mokro:

Mytí motoru

Kola

 

NDM2O