Mytí automobilu
- základní mytí:
Zásadou ručního mytí u automobilů je důkladné nanesení aktivního rozpouštěče nečistot na suchý a znečištěný lak automobilu a to tak, aby působil a rozpustil nečistoty na povrchu po dobu cca 3 minut. Následné tlakové opláchnutí srazí z laku automobilu většinu nečistot, tak, že při mytí a to houbou nebo koštětem, nevzniká hrubé tření a tím i možnost poškrábaní povrchu zbytkem nečistot.
Po důkladném namydlení teplou vodou s šamponem následuje konečný tlakový oplach karoserie, všech rámů, pantů, blatníků a prahů a je možné přidat mokrý vosk na konzervaci laku.
Poté se povrch setře stěrkou a vysuší švédkou utěrkou.
Nejčastější chyba je právě nedostatečné předmytí a po té drhnutí zbylé špíny, která není vidět na mokrého povrchu automobilu ( a to kartáči např. v myčkách u benzínových pump a nebo doma jen s volně tekoucí vodou z hadice a poctivě přitlačenou houbou).
- rychlomytí:
Ošetření laku
1. rozleštění laku:
- čistící modelína ( cleaner clay )
- broušení 3M Trizact
- broušení a rozleštění laků
2. voskování
Čištění interiéru
- na sucho:
- na mokro:
Mytí motoru
Kola